Saturday, November 2, 2019

All Saints' Day/Allerheiligen



We went to Mass in this church in the evening.  Jonathan went to the St. Vincent Basilica and Charlotte took the bus to St. Peter Cathedral.

Wir waren in dieser Kirche für die heilige Messe.  Jonathan war bei der St. Vincent Basilika und Charlotte ist mit dem Bus zur St. Petrus Kathedrale gefahren.    

You can find my blog entries from other years for this day here.
Ältere Einträge zu diesem Tag kann man hier finden.  

My German students enjoyed this video about All Saints' and All Souls'.
Meine Deutschstudenten sehen mit mir dieses Video zu Allerheiligen und Allerseelen, auch wenn sie nicht alles verstehen können.  







No comments:

Post a Comment

Welcome and leave a comment, if you like. I look forward to reading your lines.

Willkommen auf meinem Blog. Über einen Kommentar würde ich mich sehr freuen.