Tuesday, October 10, 2023

Homeschool Planners/Aufgabenhefte


This is the first time I am using Laura's homeschool planners.  We chose the one with flowers for Veronika and the one with dogs for Flora.  They are so pretty and work really well for us.  I am only using them for assignments the girls are doing independently or with some help from me.  All our main lesson work goes into my own planner and also our circle time work.  The paper quality is good and I like the way they are set up.  

Zum ersten Mal benutze ich diese beiden Aufgabenhefte für meine Mädchen.  Veronika gehört das mit den Blumen und Flora das mit den Hunden.  Sie sind sehr hübsch gemacht und dazu auch sehr praktisch.  Wir schreiben die Dinge rein, die die Mädchen unabhängig oder fast unabhängig machen.  Unsere Hauptepochenarbeit und auch unsere Dinge, die wir während des Kreisspiels machen, stehen in meinem eigenen Planungsbuch.  Die Papierqualität ist gut und ich mag, wie die Bücher aufgeteilt sind.  









Check out more pages on Laura's blog or on Amazon (dogs and flowers, paid links).  This is the American Amazon link, but you can find them in other countries as well.

Man kann diese Bücher auch in Deutschland kaufen: Hunde und Blumen.  



2 comments:

Welcome and leave a comment, if you like. I look forward to reading your lines.

Willkommen auf meinem Blog. Über einen Kommentar würde ich mich sehr freuen.