Sunday, February 12, 2023

Five Different Sunday Churches/Fünf verschiedene Sonntagskirchen


Miriam went to Mass in the Sainte Marie Church in Manchester, NH.
Miriam war in der Sainte Marie Kirche in Manchester in New Hampshire für die Sonntagsmesse heute.



Jonathan was in the Cathedral of St. Matthew the Apostle in D.C.
Jonathan war in der Matthäuskathedrale in Washington.



Charlotte was in the Christ the King Chapel at Mercyhurst in Erie, PA.
Charlotte war in der Christkönigkirche bei Mercyhurst in Erie, in Pennsylvania.

Peter was at St. Patrick's in Soho (London) with dear Father Alexander.
Peter war in der St. Patrickskirche in Soho (London) bei Pfarrer Alexander, den wir so mögen.



Flora, Veronika, and I were at our own St. Patrick's church in Western New York.
Flora, Veronika und ich waren in unserer eigenen St. Patrickskirche hier im westlichen New York.



Five different churches, but the same Mass for all of us ⛪.  Happy Sunday to all!
Fünf verschiedene Kirchen, aber überall die gleiche Messe für uns alle ⛪.  Einen schönen Sonntag allen!



2 comments:

Welcome and leave a comment, if you like. I look forward to reading your lines.

Willkommen auf meinem Blog. Über einen Kommentar würde ich mich sehr freuen.