Sunday, September 16, 2018

Holy Family Church/Kirche Zur Heiligen Familie


Jonathan went to this church today.  They offer a Latin Mass and some students in his dorm attend this Mass.

Jonathan ist heute in diese Kirche gegangen.  Dort gibt es eine lateinische Messe, zu der verschiedene Studenten aus seinem Wohnheim gehen.  


Look at stained glass window!
Schönes Kirchenfenster!

He also sent me these two pictures.  Er hat mir auch diese beiden Fotos geschickt.  

View from his window
Blick aus seinem Fenster

Addition to library is being built.
Die Bibliothek baut an.




On Friday, we celebrated the Exaltation of the Holy Cross.  A wonderful book to read for this day is The Tale of Three Trees.    

Am Freitag war das Fest der Kreuzerhöhung.   Ein schönes Bilderbuch für diesen Tag ist Der Traum der drei Bäume.  








2 comments:

  1. Replies
    1. Ja, sie haben sich mit den Farben Mühe gegeben, finde ich! Außerdem gibt es noch einen Hochaltar.

      Delete

Welcome and leave a comment, if you like. I look forward to reading your lines.

Willkommen auf meinem Blog. Über einen Kommentar würde ich mich sehr freuen.