Wednesday, September 18, 2024

Preparations/Vorbereitungen

In between homeschooling, ballet, art lessons, a visit to the chiropractor, and teaching, we are doing the last preparations for Miriam's big trip to Vienna tomorrow.

Zwischen Heimschule, Ballett, Deutschunterricht, Kunstunterricht und einem Besuch beim Chiropraktiker haben wir die letzten Vorbereitungen für Miriams große Reise nach Wien morgen getroffen.

I did some of my ironing outside today.  It was a lovely day and I also wanted to keep an eye one Leo.
Ich habe heute draußen gebügelt.  Es war ein schöner Tag und so konnte ich auch sicher sein, daß Leo keinen Unsinn draußen macht.

There was some mending that needed to be done for Miriam.
Für Miriam mußte auch einiges geflickt und ausgebessert werden.

Making piles for suitcases
Stapel für die Koffer


1 comment:

  1. Hope all goes well 🩷. Dave travelled to Vienna many years ago 1983 - it’s a beautiful city.

    ReplyDelete

Welcome and leave a comment, if you like. I look forward to reading your lines.

Willkommen auf meinem Blog. Über einen Kommentar würde ich mich sehr freuen.