Wednesday, August 31, 2011

Beach/Strand


I've just come back from a lovely chat with our neighbor across the street. I had left right after supper. When I came back, the kitchen was cleaned up, the children were in bed, and my husband had taken the wash off the line. I truly have a great family! I'm rewriting our schedule for next school year because ballet times will change and thus our lesson times will have to change also. We are also cleaning up old paperwork from last school year and are generally getting ready for another year of school. I'm not taking any pictures right now (am out of space on my memory card), but I still have some vacation pictures to share. So here is the beach at Lake Michigan.

Ich bin gerade von einem Schwatz mit unserer Nachbarin zurückgekehrt. Ich bin direkt nach dem Abendbrot zu ihr gegangen und als ich wieder zu Hause war, war die Küche aufgeräumt, die Kinder waren im Bett und mein lieber Mann hatte die Wäsche draußen abgehängt. Was für eine tolle Familie ich doch habe! Im Moment arbeite ich an einem neuen Stundenplan für nächstes Schuljahr. Die Zeiten für die Ballettstunden haben sich geändert und deshalb muß ich auch unseren Stundenplan ändern. Wir bereiten uns überhaupt auf nächstes Schuljahr vor: alte Papiere werden beseitigt und Bücher werden ausgetauscht. Ich habe in der letzten Zeit keine Fotos gemacht, da ich keine Zeit und keinen Platz mehr auf meiner Speicherkarte habe. Deshalb gibt es weiterhin Fotos von unsesrem Urlaub. Hier ist also der Strand vom Michigan See.





















No comments:

Post a Comment

Welcome and leave a comment if you like. I look forward to reading your lines.

Willkommen auf meinem Blog. Über einen Kommentar würde ich mich sehr freuen.