Monday, April 5, 2010

Easter Picture Books/Osterbilderbücher

This week we're taking some time off from most subjects except math, English, and reading.  The children will use their time for going over their main lesson books and finishing or correcting any unfinished work they've done so far.  They will also work on title pages.  I'm working on preparing next school year.  Today I wrote down ideas for Jonathan. 

Die große OstereiersucheWe also read some Easter picture books, like Häschen Naseweis and Die große Ostereiersuche.  

Diese Woche machen wir nur die Fächer Mathe, Englisch und Lesen.  Die Kinder werden in der anderen Zeit ihre Epochenhefte durchsehen, überarbeiten, verbessern, ergänzen und Titelseiten malen.  Ich werde die Zeit nutzen, das neue Schuljahr vorzubereiten.  Heute habe ich Ideen für Jonathan aufgeschrieben.  Wir haben auch die oben abgebildeten Bilderbücher gelesen.

Free Signature Generator

No comments:

Post a Comment

Welcome and leave a comment, if you like. I look forward to reading your lines.

Willkommen auf meinem Blog. Über einen Kommentar würde ich mich sehr freuen.